Podpis elektroniczny Eurocert token – ważność 1 rok
349.00 zł brutto
Jak wygląda procedura wystawienia certyfikatu:
Telefonicznie umawiamy się na spotkanie (najlepiej dzień wcześniej, ale w wielu sytuacjach możemy spotkać się tego samego dnia);
W momencie wizyty – Państwo wybierają w jakiej formie i na jaki okres (1,2,3 lata) będzie certyfikat;
My tworzymy umowę i generujemy wniosek do Centrum Certyfikacji Eurocert;
Potwierdzamy tożsamość Subskrybenta (osoby, na której dane będzie wystawiony certyfikat);
Subskrybent podpisuje umowę;
Generujemy certyfikat i zapisujemy go na karcie;
Wystawiamy fakturę;
Przekazujemy instrukcję instalacji certyfikatu w systemie i informujemy o możliwościach użycia podpisu elektronicznego;
Cała powyższa operacja trwa maksymalnie pół godziny, najsprawniej wykonujemy ją w naszej siedzibie w godzinach 11:30 – 17:00, lecz istnieje możliwość dojazdu do Państwa nawet w nietypowych godzinach. Pod swoją opieką mamy Klientów w powiecie wałbrzyskim i ościennych. Dojedziemy do Świdnicy, Świebodzic, Nowej Rudy, Kłodzka, Bielawy, Jedliny, Jawora, Strzegomia
Nie ma konieczności wizyty w centrum potwierdzania tożsamości ani u notariusza, nie potrzeba dwóch wizyt (jedna na przygotowanie umowy, druga na instalację certyfikatu)
Kwalifikowany podpis elektroniczny wydawany na 1 rok/ 2 lata/ 3 lata umożliwiający m.in.:
– składanie e-deklaracji podatkowych do Urzędów Skarbowych
– elektroniczne składanie sprawozdań do eKRS
– podpisywanie dokumentów JEDZ (Jednolity Europejski Dokument Zamówienia)
– komunikacje w obrębie platformy ePUAP
– podpisywanie Jednolitych Plików Kontrolnych (JPK)
– udział w aukcjach i przetargach elektronicznych
– zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej.
Additional information
okres ważności
1 rok
Reviews
There are no reviews yet.
Be the first to review “Podpis elektroniczny Eurocert token – ważność 1 rok” Anuluj pisanie odpowiedzi
Reviews
There are no reviews yet.