System Windows nie może uzyskać dostępu do określonego urządzenia, ścieżki lub pliku. Możesz nie mieć odpowiednich uprawnień dostępu do elementu
Płatnik zamyka się po zalogowaniu
Należy nadać uprawnienia dla wszystkich userów do zapisu dla całego folderu C:\ProgramFiles\Asseco..
W razie problemów zapraszam do kontaktu
“Nie można uruchomić Płatnika z konta usera innego niż administrator”
Nadano dostęp wg instrukcji z ZUS:
Nadaj uprawnienia „pełna kontrola” do katalogów instalacyjnych programu Płatnik
dla użytkowników korzystających z programu.
system 64-bit ⇒ odszukaj na dysku katalog instalacyjny programu (domyślna
ścieżka: C:\Program Files (x86)\Asseco Poland SA\Płatnik\ oraz
C:\ProgramData\Asseco Poland SA)* ⇒ Na katalogach wybierz prawy przycisk myszy
– właściwości – zabezpieczenia – edytuj. Nadaj uprawnienia Pełna kontrola.
Dodatkowo odszukaj w rejestrze Windows klucz (Start – Uruchom – wpisz REGEDIT):
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\Asseco Poland SA\ – Na katalogu wybierz
prawy przycisk myszy – uprawnienia: Nadaj uprawnienia Pełna kontrola.
🙂
“Nie można uruchomić Płatnika z konta usera innego niż administrator”
Nadano dostęp wg instrukcji z ZUS:
Nadaj uprawnienia „pełna kontrola” do katalogów instalacyjnych programu Płatnik
dla użytkowników korzystających z programu.
system 64-bit ⇒ odszukaj na dysku katalog instalacyjny programu (domyślna
ścieżka: C:\Program Files (x86)\Asseco Poland SA\Płatnik\ oraz
C:\ProgramData\Asseco Poland SA)* ⇒ Na katalogach wybierz prawy przycisk myszy
– właściwości – zabezpieczenia – edytuj. Nadaj uprawnienia Pełna kontrola.
Dodatkowo odszukaj w rejestrze Windows klucz (Start – Uruchom – wpisz REGEDIT):
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\Asseco Poland SA\ – Na katalogu wybierz
prawy przycisk myszy – uprawnienia: Nadaj uprawnienia Pełna kontrola.