W ciągu 20 minut wystawimy Państwu kwalifikowany podpis elektroniczny na karcie lub wygodnym czytniku USB.
Cała operacja przeprowadzana jest w naszej siedzibie lub w miejscu wskazanym przez Klienta.
Co trzeba mieć:
– ważny dokument tożsamości
– 20 minut czasu
Jak wygląda procedura wystawienia certyfikatu:
- Telefonicznie umawiamy się na spotkanie (najlepiej dzień wcześniej, ale w wielu sytuacjach możemy spotkać się tego samego dnia);
- W momencie wizyty – Państwo wybierają w jakiej formie i na jaki okres (1,2,3 lata) będzie certyfikat;
- My tworzymy umowę i generujemy wniosek do Centrum Certyfikacji Eurocert;
- Potwierdzamy tożsamość Subskrybenta (osoby, na której dane będzie wystawiony certyfikat);
- Subskrybent podpisuje umowę;
- Generujemy certyfikat i zapisujemy go na karcie;
- Wystawiamy fakturę;
- Przekazujemy instrukcję instalacji certyfikatu w systemie i informujemy o możliwościach użycia podpisu elektronicznego;
Cała powyższa operacja trwa maksymalnie pół godziny, najsprawniej wykonujemy ją w naszej siedzibie w godzinach 11:30 – 17:00, lecz istnieje możliwość dojazdu do Państwa nawet w nietypowych godzinach. Pod swoją opieką mamy Klientów w powiecie wałbrzyskim i ościennych. Dojedziemy do Świdnicy, Świebodzic, Nowej Rudy, Kłodzka, Bielawy, Jedliny, Jawora, Strzegomia
Nie ma konieczności wizyty w centrum potwierdzania tożsamości ani u notariusza, nie potrzeba dwóch wizyt (jedna na przygotowanie umowy, druga na instalację certyfikatu)
Przedłużenia obecnych certyfikatów:
Jeśli są Państwo w posiadaniu podpisu elektronicznego wydanego np. przez KIR, Unizeto, CenCert, Certum, a dobiega końca jego ważność – zapraszamy do nas po ofertę przedłużenia w bardzo korzystnych cenach.
Skrócony cennik:
- Podpis elektroniczny na karcie ważny 1 rok: 239,00zł netto
- Podpis elektroniczny na karcie ważny 2 lata: 299,00zł netto
- Podpis elektroniczny na karcie ważny 3 lata: 409,00zł netto
- podpis elektroniczny Eurocert Token ważny 1 rok: 289,00zł netto
- podpis elektroniczny Eurocert Token ważny 2 lata: 349,00zł netto
- podpis elektroniczny Eurocert Token ważny 3 lata: 459,00zł netto
Pełna oferta produktów i usług Eurocert znajduje się pod adresem: https://sklep.eurocert.pl/
Odpowiedzi na często zadawane pytania:
- Czy można wystawić certyfikat zdalnie, bez konieczności spotkania?
- NIE – konieczne jest OSOBISTE spotkanie z osobą, dla której wystawiony będzie certyfikat i podpisanie umowy przez tę osobę
- Prezes jest na urlopie, ale księgowa ma ksero jego dowodu osobistego i jego upoważnienie. Czy możemy wyrobić certyfikat?
- NIE – konieczne jest OSOBISTE spotkanie z osobą, dla której wystawiony będzie certyfikat i podpisanie umowy przez tę osobę
- Zgubiłem dowód osobisty, a paszport stracił ważność. Czy mogę wyrobić podpis elektroniczny?
- NIE – musimy potwierdzić tożsamość Subskrybenta na podstawie ważnego dowodu tożsamości
- Naprawdę załatwimy to podczas jednej wizyty i nie będę musiał jechać do Wrocławia albo notariusza?
- TAK – całą procedurę załatwią Państwo w PeCeT Serwis podczas jednej wizyty
- Czy ten sam podpis mogę używać do wysyłki dokumentów ZUS w Płatniku oraz sprawozdań finansowych do KRS?
- TAK, oczywiście! Nasz certyfikat umożliwia podpisywanie zestawów ZUS, ofert przetargowych, deklaracji skarbowych, sprawozdań finansowych, raportów SENT i wielu innych
- Zapomniałem PIN. Co zrobić?
- Wraz z podpisem elektronicznym otrzymują Państwo kopertę z SOPINem (to taki PUK służący do odblokowania zapomnianego PINU). Jeśli i ona została zagubiona, to konieczne jest wykupienie nowego certyfikatu
- Nie radzę sobie z instalacją certyfikatu na moim komputerze i nie wiem jak podpisać dokument. Czy mogę liczyć na Waszą pomoc?
- Oczywiście! To nasza praca. Najpierw proponujemy zapoznać się z instrukcją: TUTAJ. Jeśli nadal są problemy, to prosimy o kontakt telefoniczny z nami tel:+48601188220, lub Helpdeskiem Eurocert: +48 22 390 59 95
- Czy podpis kwalifikowany jest lepszy od Profilu Zaufanego?
- TAK – Profil Zaufany honorowany jest wyłącznie w Polsce. Podpis kwalifikowany ma moc prawną na terenie całej Unii Europejskiej.
Profil Zaufany honorowany jest tylko (i to nie w pełnym zakresie) w administracji, a podpis elektroniczny także w biznesie.
Wielkość podpisywanego Profilem Zaufanym dokumentu jest ograniczona do 5MB. Podpis kwalifikowany nie ma takiego limitu.
Podpisanie profilem zaufanym wymaga wielu operacji online. Podpisanie certyfikatem kwalifikowanym trwa 5 sekund i można to zrobić bez dostępu do internetu
Mogę wymienić więcej zalet, ale właśnie przyszedł Klient na wyrobienie podp…
- TAK – Profil Zaufany honorowany jest wyłącznie w Polsce. Podpis kwalifikowany ma moc prawną na terenie całej Unii Europejskiej.